اطلاعات جدید از Tomb Raider
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : یک شنبه 22 خرداد 1390
نویسنده : داني

مجله ی اسپانیایی Hobby Consoles  و Consoles فرانسوی یک بسته ی اطلاعاتی کامل از بازی Tomb Raider  منتشر کرده اند که مورد توجه قرار گرفته است . از آنجایی که در این ماه عکس جلد بسیاری از مجله‌ها را Tomb Raider گرفته بود شاهد اطلاعاتی جالب از این بازی ساخت شرکت Crystal Dynamic هستیم .

اول از همه اینکه نام این نسخه فقط و فقط Tomb Raider خواهد بود و علت آن هم بازسازی دوباره ی کامل بازی و شخصیت پردازی جدیدی از لارا کرافت است . شما دیگر در این بازی شاهد لارای قدیمی‌نیستید . در این بازی لارا می‌ترسد , زخمی‌می‌شود و به یک انسان واقعی بیشتر نزدیک شده است .

داستان بازی از سه بخش داستانی طولانی به نام‌های بقا , نجات و گریز تشکیل خواهد شد . داستان بازی از جایی شروع می‌شود که لارای جوان به تازگی فارغ التحصیل شده و با یک گروه تحقیقاتی توسط کشتی به نام Endurance به سفر می‌رود که در راه کشتی غرق می‌شود و لارا تنها بازمانده ی آن در یک جزیره ی گشمده و مرموز در نزدیکی ژاپن باقی می‌ماند . حالا لارا باید برای حفظ بقای خود بجنگد و با کسب تجربه خود را از این مخمصه نجات دهد .

گیم پلی بازی تغییراتی نسبت به قبل پیدا کرده است . یک زاویه ی دوربین جدید برای بازی تعبیه شده است . معماهای بازی شکل خاص تری به خود گرفته اند و با استفاده از قوانین فیزیک باید از سد آنها برآمد .

یکی از مهمترین قابلیت‌های اضافه شده Survival Instinct یا غریزه ی بقاء می‌باشد . در این حالت که فقط هنگامی‌که لارا ایستاده است فعال می‌شود اشیای قابل توجهی که به زندگی لارا کمک می‌کنند با رنگ و جلوه ای خاص در صحنه دیده میشود . چیزی شبیه به قابلیت Eagle Eye در Assassin&#۸۲۱۷;s Creed !

در بیشتر مکان‌های بازی مجسمه‌های بودا دیده می‌شود که احتمال می‌رود برای Save و ذخیره کردن بازی مورد استفاده قرار خواهند گرفت , البته هنوز تایید نشده است .

و در نهایت اینکه در طول بازی لارا از یک دختر جوان و بی تجربه به یک فرد با قابلیت‌های بالا و تجربه ی زیاد تبدیل می‌شود و در مراحل انتهایی بازی شاهد به دست آوردن دو کلت مخصوص لارا هم خواهیم بود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






آخرین مطالب